Aangeboden:
functie van administratief medewerker (m/v) voor 8 uur/week

De parochies van Sint-Pieter en Onze-Lieve-Vrouw Tenhemelopneming werken sinds 2016 nauw samen. Sindsdien bestaat er één pastoraal team voor de liturgische diensten in drie kerken en de pastorale zorg voor beide geloofsgemeenschappen. De coördinatie, communicatie en bijkomende administratie van dit pastorale team is nu ondergebracht bij het parochiekantoor van Sint-Pieter.

Door uitbreiding van ondersteunende taken aan het pastoraal team behoeft het parochiekantoor een aanvulling op de aanwezige professionele capaciteit.
De kerkbesturen van Sint-Pieter en Onze-Lieve-Vrouw zijn daarom op zoek naar een parttime administratief medewerker (m/v). De actuele bezetting van het parochiekantoor bestaat uit één gesalarieerde medewerker die, als hoofd, zes gekwalificeerde administratieve vrijwilligers aanstuurt.

Functie-informatie:
– het ondersteunen van het hoofd van het parochiekantoor;
– het administratief ondersteunen van het pastorale team;
– het verrichten van de voorkomende werkzaamheden die momenteel vanuit het kantoor worden uitgevoerd voor de liturgie, de pastorale zorg en de diverse vrijwilligersgroepen van de parochiegemeenschappen.

Functie-eisen:
– kerkelijke betrokkenheid
– minimaal op MBO niveau opgeleid;
– kennis van en kundig met administratieve software pakketten (Microsoft Office/ Office 365);
– zelfstandig en in teamverband kunnen werken;
– woonachtig zijn in één van beide parochies is een pré.

Honorering:
De salariëring is conform de richtlijnen van het Bisdom Roermond en is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Inlichtingen:
Mw. M. Bruijnzeels, hoofd parochiesecretariaat Sint-Pieter.
T: 043 321 4694 (op dinsdag en donderdag tussen 09.00 en 10.00 uur)

Reactie:
Sturen naar E: ej.oostvogel@me.com